Гарантії

Інтернет-магазин з продажу побутової техніки Whirlpool продає тільки нові побутові прилади і підтримує офіційну гарантію виробника.


Термін безкоштовного обслуговування для всієї побутової техніки Whirlpool складає 2 роки з моменту покупки.

Всі адреси та телефони уповноважених сервісних центрів, що надають послуги гарантійного та післягарантійного обслуговування продукції Whirlpool, Вказані в гарантійних умовах.

Роздруківка гарантійних умов на 14 мовах надається в коробці, разом з технікою, інструкцією по експлуатації та гарантійним талоном.

Примітка: гарантійний талон виробник техніки Whirlpool вкладає всередину упаковки з технікою, після чого запечатує коробку, тому при отриманні Вами техніки талон може бути не заповнений.
Це нормально, Так як для збереження заводської гарантії покупець приймає запечатану виробником техніку, уважно її оглядаючи на наявність можливих пошкоджень, після чого гарантійний талон може бути заповнений організацією торгівлі (в Києві).

! Якщо Ви перебуваєте в регіоні і отримали техніку з незаповненою гарантійкою, можна відправити гарантійний талон нам для заповнення, Наприклад, по "Укрпошті" (з повідомленням), або іншим зручним для Вас чином.
Будь ласка, попередньо попередьте Вашого менеджера і обов'язково уточніть повну адресу для відправки

Повернення

Оскільки побутова техніка поставляється нами безпосередньо зі Словенії і приходить в запакованому вигляді, дуже рідко, але все ж трапляються випадки шлюбу.
Підставою для заміни техніки на аналогічну або для повернення грошей є акт про заводський брак, Який видається уповноваженим сервісним фахівцем.
Така бракована техніка змінюється на аналогічну або за неї повертаються гроші.

Відмова від обслуговування

Звертаємо Вашу увагу, що сервісний центр Whirlpool може відмовити у гарантійному ремонті у випадках:

1. Порушення збереження гарантійних пломб.
2. Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
3. Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
4. Несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.
5. Неправильного заповнення гарантійного талона.
6. Якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються також на наступні несправності:

1) природний знос або вичерпання ресурсу;
2) випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
3) пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
4) пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
5) пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
6) ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
7) пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
8) пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
 

0
Пусто
Запис близько
близько
Зв'язок з нами
Telegram
Viber
пошта
Телефони